Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето (горивна помпа)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    датчик на колянов вал с двете ръце съм Да за него!и аз си го имах същия проблем след като го смених няма гаснене,в движение или да немога да я запаля като е топла!!
    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

    Comment


    • #17
      Смених го датчика на коляновия вал,но пак гасне.Пример:Правя първа-втора газта в дъно пред мен обаче легнал полицай намалявам рязко с натиснат съединител и колата гасне.Пример:Спрял съм зад кола тръгвам да я заобикалям със скорост не повече от 10 км. и пак гасне.Пример:Чакам на сфетофар да речем към половин минута колата е на свободна, сичко е нормално и изведнъж гасне.
      Моля,ако някои знае на какво се дължи това да сподели.

      Comment


      • #18
        Трябва да се види от компетентно лице на място. Щото проблема, може да се окаже много дребен и да се реши бързо.

        Щото може да те накарат да смениш и още нещо и пак да гасне. Не се прави така. При някой се оказало от това, при други обаче не е.
        Last edited by oem; d.m.y г., 16:44.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Някаде след седмица ще ходя да я обслужвам,ще си сменя и датчика лабда,и дано да намерят проблема от къде идва.

          ---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:58 ----------

          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Трябва да се види от компетентно лице на място. Щото проблема, може да се окаже много дребен и да се реши бързо.

          Щото може да те накарат да смениш и още нещо и пак да гасне. Не се прави така. При някой се оказало от това, при други обаче не е.

          Comment


          • #20
            Колеги установих,че колата гасне само когато е на свободна,или когато съм натиснал съединителя или докато чакам на сфетофар на свободна.Оборотите се поколебават и падат и колата гасне,или пък се поколебават падат почти до 0 ,но изведнъж се стабилизират и даржат на 900.
            Чел съм за някакво моторче на оборотите когато е на свободна скорост колата,има ли шанс да е от това.

            Comment


            • #21
              ми аз също обмислям за моторчето,което ти спомена !
              Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
              Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
              Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

              Comment


              • #22
                Проблем с паленето

                Някой може ли да даде някаква идея, като запаля се чуди кой цилиндър да запали, задържам газта за около 10 секунди и се оправя. Ходих на диагностика и показа, че всичко е наред. Моделът е Alfa 156 1.6 TS.

                Comment


                • #23
                  дебитомер,бензиновА помпа,запушени инжектори,софт. на дросел и т.н и поздрави на Казанлък ако чете колегата от наи хубавия град

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от fenalfa Покажи съобщение
                    Някой може ли да даде някаква идея, като запаля се чуди кой цилиндър да запали, задържам газта за около 10 секунди и се оправя. Ходих на диагностика и показа, че всичко е наред. Моделът е Alfa 156 1.6 TS.
                    Много пъти е разисквано има много варианти аз ще те посъветвам първо смяна на бензиностанцията и зарешдане с 100 октанов бензин ако не се оправи трябва да се провери лабдата дали започва да работи коректно при студен старт на двигателя ( тя трябва да не работи първите 20 секунди) имах подобен проблем и накрая се оказа че е от "оригиналната" сонда след смяната нямам проблем.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment

                    Working...
                    X